Hebrew, always Hebrew

 Here's what you see when you register on the Israel tax site:


כללי


  1. רשות המסים מעניקה לך אפשרות גישה למידע אישי וביצוע פעולות באופן מקוון. לצורך ביצוע הפעולות עליך להזדהות ולהירשם באתר האינטרנט של רשות המסים.
  2. במסגרת הרישום לקבלת שירות ברשות המסים, תתבקש למסור את מספר הטלפון הנייד שלך ו/או את כתובת הדוא"ל שלך. נתונים אלה ישמרו במאגרי המידע של רשות המסים לצורך העברת דיוור ו/או הודעות. עליך לדעת כי מסירת הפרטים אינה מחויבת על פי חוק, אולם ללא מסירת פרטים המוגדרים כ"חובה" לא תוכל לבצע את הרישום ולהשתמש בשירותים המוצעים.
  3. במהלך הרישום תתבקש לבחור בשאלות מזהות, ולספק את התשובה להן. פעולה זו מאפשרת ביצוע זיהוי טוב יותר ושימוש בטוח יותר בשירותים. בסיום התהליך תקבל מהמערכת סיסמאות אישיות אשר יזהו אותך בעת השימוש בשירותים המקוונים והטלפוניים.
  4. עליך לנקוט בכל האמצעים לשמירה על הסיסמאות והתשובות לשאלות המזהות בסוד, ולפעול בהתאם להנחיות רשות המסים כפי שתהיינה מעת לעת.
  5. במקרה של חשש לחשיפת הסיסמאות האישיות של רשות המסים יש לבצע החלפת סיסמה באופן יזום ומיידי באתר האינטרנט של רשות המסים, ע"י פעולת "שחזור סיסמה".

הגבלת אחריות

  1. השימוש במערכות ממוחשבות ובכלל זה באתר רשות המסים ו/או באפליקציה סלולרית שרשות המסים מפעילה, חשוף לסיכונים הטבועים במערכות ממוחשבות המבוססות על תוכנות, חומרות ורשתות תקשורת וזאת על אף שרשות המסים נוקטת באמצעים למניעתם. לאור זאת, אין אפשרות למנוע לחלוטין את התקלות והסיכונים האמורים. לפיכך, רשות המסים תהיה פטורה מאחריות לכל נזק, הפסד או הוצאה כלשהם העלולים להיגרם כתוצאה, בין היתר, מהגורמים הבאים: הפסקות זמניות במתן השירותים בקווי תקשורת, ו/או משיבושים ותקלות אחרות בקווי התקשורת, ו/או שיבושים ביישום ו/או מזמינות היישום ו/או בזמני התגובה של המערכות הממוחשבות, ו/או משיבושים במידע ו/או בנתונים ו/או בהעברת ו/או בקליטת המידע אל ומאת הלקוח ו/או תקלות אחרות.
  2. בעת הרישום למערכת הממוחשבת, תקבל פרטי זיהוי שנועדו לשימושך האישי בלבד והם מהווים עבור רשות המסים את אמצעי הזיהוי שלך. לאור זאת, היה ותמסור אותם לצד שלישי כלשהו או תאפשר לצד שלישי כלשהו גישה אליהם, אין רשות המסים אחראית לנזק שייגרם לך מחשיפת המידע לצד שלישי. בחירתך להירשם כאמור משמעה שהתחייבת לשמור את פרטי הזיהוי בסוד. יובהר כי רשות המסים לא תישא בכל אחריות לשימוש של אחר בפרטי הזיהוי הנ"ל, לרבות שימוש בלתי מורשה.

התחייבויותיך בעת השימוש בשירותים

הנך מתחייב לא לבצע את הפעולות הבאות (כולן או חלקן):

  1. התחזות לכל אדם או ישות משפטית אחרת המשתמש בשירותים, ו/או לעשות כל שימוש שאינו חוקי בשירותים.
  2. הטענה, שליחה או שידור של כל חומר המכיל כל סוג של וירוס מחשב, או כל קוד מחשב אחר, המתוכנן להרוס, להפריע, או להגביל את השימוש (ובכלל זה כל שימוש אחר מלבד שימוש הוגן וסביר באתר) בכל אחד מן המחשבים, השרתים, החומרה והתוכנה אשר מצויות בשימוש רשות המסים לצורך אספקת השירותים.
  3. להפריע בכל דרך אחרת, או לקטוע את השירותים ו/או את האתר, ובכלל זה על ידי הפרעה לפעולות השרת, ורשת המחשבים המחוברים לשירותים ו/או האתר או של רשת המחשבים המחוברת אליהן.

שונות

  1. למען הסר ספק, מובהר בזאת כי כל התנועות והפעולות המבוצעות באמצעות השירותים נרשמות ומתועדות על ידי רשות המסים.
  2. רשות המסים שומרת לעצמה את הזכות להשעות, לבטל או לסרב לספק את השירותים, כולם או חלקם, בכל מקרה של אספקת מידע שאינו אמיתי, מעודכן, שלם או נכון בזמן הרישום או לאחריו, או אם יש לרשות המסים את היסוד הסביר להניח כי כך קרה.
  3. רשות המסים שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ולשנות את תנאי תקנון זה, לרבות מדיניות הגנת הפרטיות, המצוינת בתקנון זה בכל עת.

סמכות שיפוט

  1. על תקנון זה, תוקפו, פרשנותו, ואכיפתו יחולו דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל מחלוקת בקשר עם תקנון זה היא לבתי המשפט המוסמכים בישראל.


כל האמור בתקנון זה בלשון זכר יחול במידה שווה לגבי לשון נקבה.

בברכה,
רשות המסים בישראל




Can you translate that? If not, don't move to Israel, because this is what you get from banks, from insurance companies, from landlords, from attorneys, from employers, from the city even an Anglo city, and from the Israeli government. You'll even get this from your kids' school. Want to generate some stress in your life? Move to a country where you don't speak the language, and a country that is punitive too. Great way to send your anxiety through the roof.

You think you'll be able to learn to read this? If you are over 40 it will not happen. If you are over 30, it likely also will not happen. I know 50 people who moved here and their Hebrew has barely improved. It reduces you to a child, and your own children will laugh at you. 

Comments

Popular posts from this blog

Forget about reading and talking to people

It’s All About Power and Stuff

Stay where you are